snodd från alleobina.blogg.se :P

jag är en nolifer :D
Namn: Stella Sirén :P 
Pojkvän: nope.
Födelsedag: 21 Juli :)
Hemstad: Tyresö.
Ögonfärg: Gröna, typ kattfärg x)  
Hårfärg: Brunett så hett xd
Längd: 170 cm typ :(
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanan: Mina enormt fina ljud, hahahah
Stjärntecken: Kräfta .
Sko stl: oolika, har ju typ olika stora fötter så :s
Är dina föräldrar skilda: Nope. 
Din svaghet: är galet elak när jag äär förbannad :c 
Dina rädslor: skada mig så jag aldrig kan rida mer, förlora ngn nära ;c
Mål för den här året: som om jag tänkt på de. 
Mest använda fras på msn: HAHAHAH . men använder inte msn länger :d
Det första du tänker på när du vaknar: let's somna om, hehe. 

FAVORIT: 
Person:
Vännerna :) 
Färg: många ..
Mat: typ oxfilé m klyftpotatis & bea (dyr jag är :o)
Djur: hezt 8)
Glass: Typ .. Ben & Jerry's Cookie Daugh 
Godis: det mesta ^^
Affär: venne .. bik bok, gina & h&m? xd
Skådespelare: ingen.
Låt: Alla i min spellista ;) 
Nummer: 21 xd
Tuggummi: Extra
Favoritdag: födelsedagen & den dagen man får sommarlov :>
Årstid: sommar <3 
Tandkräm: men det vet ju jag oxå 
Doft: venne, ngn escada typ

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
ngt man blir rik på :)
Hur vill du dö: hur som helst, bara jag inte lider. helst när jag sover x)
Vem är högljuddast: maha, jag 8D
Vem får dig mest att skratta: dom flesta får mig att skratta. men är ju mest me emma så x)
Vem har du känt längst: Erika <3
Vem är blygast: ingen aning.
När grät du mest: typ, igår? var så jääävla sur :c 
Vad är den bästa känslan i världen: när det går bra för en.
Värsta känslan: när det går dålig för en.
Vart vill du bo i framtiden: sweden, sverige. xd
Hur länge tror du att du kommer leva: är odödlig pga. alla skratt :))

HAR DU NÅGONSIN: 
Varit kär:
yes.
Blivit dissad: mm.
Rymt hemifrån:
Föreställt dig ditt ragg naken: xd
Skolkat: nope *duktig* x)
Tänkt på självmord: naj
Sovit utomhus: yepp 
Gråtit i skolan: säkert ngn gång 
Spytt i skolan: nope
Velat bli modell: hhaha nope. 
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: eh .. tror det x)
Sätt en död människa: nepp.
Druckit alkohol: smakat. 
Använt droger: nej. 
Varit på scen: HAHAH ja. 
Snattat: ne.
Retats: dum fråga :) 

DU: 
Svär:
som fan :D 
Sjunger bra: lika bra som en kråka ^^ 
Duschar dagligen: nä.
Vill gå på högskola/universitet: yepp.
Vill gifta dig: typ sen
Tror på dig själv: inte så ofta 
Kommer överänns med dina föräldrar: när dom inte är dumma c:
Går till kyrkan: nä.
Sover med gosedjur: Nä.
Dansar i regn: haha nej.
Sjunger i duschen:
nynnar xd 

THIS OR THAT: 
Pepsi/cola:
coca cola xd
Mcdonalds/burger king: bk :D
Choklad/vanilj: Om det är glass så vanilj, annars choklad x)
Jordgubbar/blåbär: Jordiga Gubbar :)
Kött/veg: Köött.
Tv/film: datorn :P
Gitarr/trummor: uääk. ingen!
Adidas/nike: adidas.
Kinamat/mexikanskt: olika.
Kakor/paj: beror på xd
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: döv :o

KAN DU: 
Gå ner i splitt:
om jag vill dö xd
Skriva med båda händerna: ah, men det blir ganska mkt snyggare me höger xd
Vissla: eh, typ.
Blåsa en bubbla: ah xd
Rulla din tunga i en cirkel: ah :P
Ha dina ögon i kors: om jag typ stirrar på mitt finger .. 
Nudda näsan med tungan: nnej :P 

Vem var den senaste pesonen du nuddade:
lillebror c:
Jag pratade i telefonen med: EH? inte fan vet ja xd typ mama tror ja
Jag kramade: emma :)
Jag skällde på: pappa
Jag sportade med: räknas idrotten? 

SENAST DU: 
Skrattade:
idag eller igår , venne.
Grät: asså det här har redan blivit frågat?
Tuggade tuggummi: igår. 
Drog ett skämt: venne.

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
En vändzon + några hus. & studsmattan xd <3
Lyssnar du på musik nu: alltid. 
Vad har du på dig: jeanstights & tjockiströja xd

TROR DU PÅ: 
Liv på andra planeter:
kanske.
Mirakel: näe.
Magi: nope.
Kärlek vid första ögonkastet: ibland.
Gud:
Spöken: nää
Tomten: nä 

RANDOM: 
Vilket land skulle du vilja besöka:
italien, australien .. usa xd
'Hur många plattor äger du: vet inte, inte så många
Hur många kuddar sover du med: 2 :D 
Dricker du mjölk: med oboy-pulver i :D
Personer du hatar: falska. och sånna som jag inte tkr om xd 
Tror du gud är en tjej: svårt att veta eftersom han inte finns .......
Var tror du vi hamnar när vi dör: på en kyrkogård :D
Hur många signaler innan du svarar: fråga den som ringer ..
Vad borde man uppfinna: robotar som lyder mig (a'
Är du ett hälsofreak: såklart! inte :D
Vad är det värsta vädret: snöstorm :c
KUL JAG HAR! D:
/stella

Kommentarer

Skriv din kommentar här: 8D

Vad heter du för någonting?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte, så det är lugnt :b)

Har du någon blogg/hemsida?:

Vad var det du ville säga nudå?:

Trackback